Informacje ogólne

Czym jest Cyfrowy Manager?
Cyfrowy Manager to platforma dostępna on-line, ułatwiająca prowadzenie konsultacji społecznych i projektów z udziałem wielu partnerów. Wspiera organizację, prowadzenie badań i komunikację podczas planowania i realizacji podejmowanych przedsięwzięć.
Dla kogo jest Cyfrowy Manager?
Cyfrowy Manager służy instytucjom administracji państwowej i samorządowej oraz przedsiębiorstwom, które inicjują i prowadzą projekty o dużej skali, i sile oddziaływania społecznego. Użytkownicy wykorzystują Platformę Cyfrowy Manager do zarządzania projektem i komunikacją wewnątrz zespołu projektowego, a także do organizowania i prowadzenia konsultacji społecznych.
Udostępnione w ramach wykupionego abonamentu narzędzie Cyfrowy Manager pozwala na samodzielne planowanie i realizację wszystkich etapów konsultacji oraz prowadzenie projektów z udziałem wielu partnerów. W zależności od potrzeb można zaprojektować i zrealizować:
- pojedynczą konsultację,
- rundę konsultacyjną z badaniem efektywności,
- pełny złożony proces konsultacyjny z badaniem wstępnym (prekonsultacją) i modułem informacyjnym,
- strategię rozwoju metodą uspołecznioną lub ekspercką,
- strategię rozwoju wraz z jej konsultacją społeczną,
- projekt z udziałem wielu partnerów (z dużym potencjałem społecznym i często odległych geograficznie),
- wewnętrzne konsultowanie projektu z udziałem wielu partnerów.
Platforma Cyfrowy Manager została stworzona przez zespół ekspertów, który od ponad 19 lat zajmuje się prowadzeniem konsultacji społecznych i programowaniem rozwoju. Zdobyte przez lata doświadczenie zostało wykorzystane przy budowie Cyfrowego Managera, dzięki czemu spełnia on wszelkie wymogi niezbędne do prowadzenia badań i projektów metodą uspołecznioną.
W ramach oferty proponujemy również prowadzenie w Państwa imieniu projektów i konsultacji na Platformie. Oszczędza to czas i zasoby oraz angażuje naszych ekspertów w celu zapewnienia wysokich standardów i najlepszych rezultatów przedsięwzięć – „Jesteśmy w stanie zrealizować każdy projekt i konsultację, uruchomić ją na Cyfrowym Managerze, nadzorować jej przebieg i przeanalizować rezultaty” – mówi Kierownik zespołu ResPublic , odpowiedzialny za platformę Cyfrowy Manager.
Jakie są korzyści wynikające ze stosowania Cyfrowego Managera do prowadzenia konsultacji i projektów?
- Usprawnienie procesu prowadzenia konsultacji i projektów (oszczędność czasu i kosztów),
- Ciągły dostęp on-line zarówno do wyników konsultacji i projektów jak i dokumentacji,
- Łatwe zarządzanie projektem poprzez moduł harmonogramu,
- Prosta i szybka komunikacja na Platformie za pomocą funkcjonalnej poczty, forum i chatu,
- Możliwość zakupu i konfiguracji usługi na Platformie on-line,
- Wsparcie ekspertów ResPublic w prowadzeniu projektu.
Udostępniona w ramach wykupionego abonamentu Platforma Cyfrowy Manager pozwala na samodzielne planowanie - na podstawie zadanych warunków brzegowych - etapów konsultacji i projektu. Platforma oferuje szereg narzędzi związanych z prowadzeniem projektu i obsługą procesu konsultacji społecznych na wszystkich etapach, w tym:
- Planowanie konsultacji i projektów,
- Prowadzenie badań i analiz,
- Prowadzenie konsultacji on-line,
- Prowadzenie komunikacji na Platformie,
- Edukowanie na Platformie,
- Zarządzanie dokumentacją projektów i konsultacji,
- Raportowanie z badań i konsultacji.