Cyfrowy Manager

Oferta - badania dla hoteli
Zadzwoń do nas, a dowiesz się więcej:   22 630 98 34
 
...lub wpisz poniżej swój numer a my odzwonimy do Ciebie.

Badania


Oferta dla hoteli

 

Chcesz dowiedzieć się, czy Twoi gości są zadowoleni z jakości obsługi? Jak oceniają standard pokoi? Czy oferta rekreacyjna zaspokoiła ich wymagania? Zaproś gości swojego hotelu do udziału w badaniu satysfakcji klientów.

Satysfakcja klientów jest celem i podstawą działania każdego hotelu. Dzięki badaniu możemy dowiedzieć się, jak świadczone usługi są oceniane przez gości oraz zyskujemy szansę na dostrzeżenie potrzeb i oczekiwań gości, których dotąd nie byliśmy świadomi.

Analizowanie opinii gości hotelu jest przydatne przy tworzeniu oferty czy weryfikacji standardów obsługi. Ponad to, badania pozwalają na lepsze poznaniu profilu gości hotelu, co umożliwia trafniejsze adresowanie oferty.

Proponujemy Państwu przeprowadzenie miesięcznego badania satysfakcji za pomocą platformy Cyfrowy Manager. W ramach usługi otrzymają Państwo:

  • Projekt ankiety stworzony w oparciu o wypracowaną przez nas metodologię badań satysfakcji klientów z możliwością dostosowania narzędzia do Państwa unikalnych potrzeb,
  • Platformę internetową obsługującą badanie on-line,
  • Raport z przeprowadzonego badania z rekomendacjami zmian i ulepszeń przygotowany przez doświadczonych specjalistów.

 

Zapraszamy do skontaktowania się z zespołem ResPublic sp. z o.o.: tel. 22 630 98 34


Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka